صنعت جهانگردی یکی از سریع ترین بخش های در حال رشد در جهان است. در سال 2019، 1700 میلیارد دلار برای رزرو هزینه شده است. بدون شک این رشد از طریق گرد هم آمدن متخصصان صنعت که هر ساله در نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌های تجاری آن شرکت می‌کنند، تقویت می‌شود.

در هر گردهمایی بین المللی، این فرصتی است برای همه ذینفعان تا با هم تجارت کنند، ایده ها را تبادل کنند و آینده این بخش را طراحی کنند. برای کمک به شما در پیمایش بهتر در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی مسافرتی که ارائه می‌شوند، در اینجا 10 موردی که رویدادهای صنعت گردشگری وجود دارند بدون ترتیب خاصی بهتون معرفی میکنیم. با وبلاگ گردشگری تشریفات پرواز همراه باشید.

 

ITB Berlin

مکان: برلین

ITB برلین با بیش از 110000 بازدید کننده و 10000 غرفه دار در 160000 متر مربع بزرگترین رویداد گردشگری در جهان است. این نمایشگاه تجاری در آلمان رویدادی برجسته برای همه متخصصان گردشگری با هر عنوان شغلی است. شما می‌توانید هر مقصد گردشگری قابل تصور، اما بخش‌های ویژه‌ای را که جهان گردشگری را تشکیل می‌دهند، بیابید: اکو گردشگری، تجملات، فناوری، راهنمایان تور، MICE، پزشکی، LGBT، جوانان، … با بخش‌های اختصاصی برای هر یک و حتی برای استخدام. به طور خلاصه، یک رویداد با کیفیت عالی (میزان رضایت بالای 90٪) که امکان رشد در صنعت را ارائه می دهد.

 

 

IFTM Top Resa

مکان: پاریس

سال 2018 فرصتی برای جشن گرفتن چهلمین دوره این نمایشگاه تجاری مهم برای صنعت گردشگری در فرانسه است. وضعیت بسیار خوبی دارد (+5٪ رشد در سال 2017) با نتایج عالی هر سال. کل صنعت گردشگری را هدف قرار داده است. بیش از 32000 متخصص و 1700 شرکت در آن شرکت می کنند. «روستاهای» نمایش مضامین خود را به 21 منطقه مختلف از فضای نمایشگاهی تقسیم می‌کند که یک چیدمان بسیار کارآمد برای بازدیدکنندگان است. رویداد شماره یک در فرانسه با فرصت های تجاری بالقوه متعدد.

 

 

IBTM World

مکان: بارسلون

IBTM Barcelona رویداد غیرقابل فراموشی برای بخش MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنوانسیون‌ها و نمایشگاه‌ها) بخش گردشگری تخصصی در BtoB است. 15000 شرکت کننده که در آن شرکت می کنند، یک مخاطب بسیار با کیفیت را تشکیل می دهند. 80 درصد مدیران ارشد، تصمیم گیرندگان هستند و به دنبال سرمایه گذاری هستند. البته بارسلونا یک مکان فوق العاده است که به این فرصت منحصر به فرد برای تجارت می افزاید.

 

 

WTM London

مکان: لندن

WTM یک رویداد بین المللی کلیدی برای کل صنعت گردشگری است که از 38 زیربخش مختلف برخوردار است. با بیش از 51000 شرکت‌کننده و 2.8 میلیارد پوند کسب‌وکار تولید شده، می‌توانید انتظار یک گردهمایی عظیم با پتانسیل تجاری عظیم را در این نمایشگاه مسافرتی برتر بریتانیا داشته باشید. جلسات شبکه سرعت ایده آل برای ملاقات با افراد مناسب است. برای بازدیدکنندگان، برنامه کنفرانس در World Travel Market لندن از اهمیت بالایی برخوردار است و از بزرگترین تأثیرگذاران در این فضا تشکیل شده است.

 

 

ILTM Cannes

مکان: کن

ILTM Cannes در چشم انداز نمایشگاه های تجاری گردشگری BtoB منحصر به فرد است زیرا تمرکز آن کاملاً لوکس است و لیست مهمانان کاملاً منحصر به فرد است. در واقع، شرکت کنندگان فقط با دعوت و صرفاً بر اساس توانایی آنها در جمع آوری تصمیم گیرندگان واجد شرایط انتخاب می شوند. این روش انتخاب مخاطب، رویدادی فوق العاده با کیفیت با پتانسیل شبکه ای بی نظیر را رقم می زند. ILTM Cannes هر ساله 1500 خریدار از 75 کشور جهان را گرد هم می آورد.

 

 

Africa Travel Week

مکان: کیپ تاون

اگر آفریقا بازار شماست، دیگر به دنبال آن نباشید. هفته سفر آفریقا اولین رویداد گردشگری برای قاره آفریقا است. این در واقع 3 رویداد در یک است: WTM آفریقا، IBTM آفریقا و ILTM آفریقا. این 3 فرنچایز، که همگی در حوالی سفرهای آفریقا هستند، متعلق به Reed Exhibitons هستند و به شرح زیر تقسیم می شوند: ILTM برای لوکس، IBTM BtoB و WTM یک رویداد BtoC است.

 

 

IMEX America

مکان: لاس وگاس

IMEX America اولین نمایشگاه تجاری برای بازار مسافرتی ایالات متحده با تأکید بر رویدادهای BtoB است. بار دیگر، به دلیل کیفیت مخاطبان خود با بیش از 4000 خریدار واجد شرایط و 3000 غرفه‌دار، از جمله دفاتر گردشگری، تامین‌کنندگان، مراکز همایش، گروه‌های هتل بین‌المللی و همچنین بخش‌هایی که کاملاً به نمایشگاه‌های BtoB و نمایشگاه‌های تجاری اختصاص داده شده‌اند، مشهور است.

 

 

The New York Times Travel Show

مکان: نیویورک

نمایشگاه مسافرتی نیویورک تایمز مطمئناً بزرگترین رویداد گردشگری در آمریکای شمالی با بیش از 30000 خریدار و آژانس مسافرتی برای تنها 560 غرفه‌دار است. این یک امر بسیار بین المللی با 170 کشور است که بر کل صنعت گردشگری متمرکز شده اند. برنامه کنفرانس با بیش از 280 سخنران و متخصص که در مورد آخرین روندهای این بخش بحث می کنند، شهرت زیادی دارد.

 

 

ITB Asia

مکان: سنگاپور

ITB آسیا یک رویداد گردشگری منحصر به فرد است. این شرکت دارای 11000 شرکت کننده در بزرگترین گردهمایی هیبریدی در نوع خود (BtoB و BtoC) در قاره آسیا است. اگر می‌خواهید در شرق رشد کنید، نمایشگاهی غیرقابل از دست دادن است، زیرا 70 درصد خریداران حاضر آسیایی هستند. ITB آسیا با بیش از 22000 جلسه که در آخرین ویرایش ثبت شده است به دلیل کارایی از نظر فرصت های تجاری مشهور است.

 

 

Arabian Travel Market

مکان: دبی

بازار سفر عربی یک نمایشگاه تجاری بسیار معتبر است که بر خاورمیانه (داخلی و خروجی) تمرکز دارد. 28000 خریدار آنجا هستند تا بیش از 2800 محصول و خدمات را کشف کنند. در مجموع، 39000 شرکت‌کننده در این مراسم شرکت می‌کنند که بیشتر آنها از متخصصان صنعت و همچنین نهادهای عمومی (دولت‌ها و وزرا) و خریداران تخصصی مطبوعات بین‌المللی هستند. گردهمایی مهمی که تمامی فعالان صنعت سفر در خاورمیانه را گرد هم می آورد.